می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 17:23 :: نويسنده : مهدی پارسا

اگه فکر میکنی این یه عکس معمولی از یه جاده آسفالته در اشتباهی
. .!!مرگ میلیونها ماهی بر اثر آلودگی آب بانفت

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 17:20 :: نويسنده : مهدی پارسا

محققان ژاپنی با رونمایی آخرین دستاورد روباتیک خود، روباتی انسان نما که به شکل یک استادیار دانمارکی ساخته شده و حالات صورتش به اندازه ای عجیب، طبیعی است مرز میان انسان و روبات را از بین بردند.
به گزارش خبرگزاری مهر، این روبات خارق العاده Geominoid DK نام داشته و سومین نمونه از سری روباتهای Geominoid به شمار می رود.


 
محققان دانشگاه اوساکا این روبات را به شکلی طراحی کرده اند که دقیقا به استادیاری در دانشگاه آلبورگ دانمارک شباهت داشته باشد. این اولین روبات از این سری است که به فردی ژاپنی شباهت ندارد.


 
اولین روبات Geominoid مشابه مهندس ارشد پروژه و دومین آن بر اساس چهره یک مدل ژاپنی ساخته شده بود. هر سه مدل کنترل از راه دور بوده و هدایت آن به عهده یک رایانه مجهز به فناوری موشن کپچراست که این فناوری به روبات قدرت شبیه سازی بسیار واقعی از حالتهای صورت و حرکات سر انسان را خواهد داد.


 
بر اساس گزارش فاکس نیوز، قرار است از این روبات برای مطالعه بیشتر بر روی تعاملات انسانها و روباتها استفاده شود. میزان طبیعی بودن حالات چهره این روبات به اندازه ای قوی و واقعی است که گاه Geominoid DK ترسناک به نظر می آید.

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : مهدی پارسا

جوان: به تازگی فردی در شهرستان کرج خود را قرآن ناطق معرفی نموده و ادعا می نماید که علم فهم قرآن فقط در اختیار حضرت رسول(ص) و بستگان وی بوده و بعد از آنها فقط در اختیار نامبرده می باشد.
 
وی فعالیت تبلیغی خود را در خصوص ایجاد فرقه جدید آغاز نموده و دست نوشته های تبلیغی وی تحت عنوان "حوزه علمیه رابطه مستقیم با خدا" در برخی از نقاط این شهرستان توزیع گردیده است.
 
وی در بخشی از ادعاهای خود عنوان داشته است: "ای مردم من از خودخواهی به خدا و رسول(ص) و امام زمانش رسیده ام که شما مردم خود را فراموش نموده و از زاویه بدخواهی در پی امور دیگران بر اساس قرآن هستید، پس خودخواه باشید و خودبین و خودشناس تا که به خداشناسی توسط من راه یابید. ای مردمان در برابر 21 سال اشک به درگاه خدا از در خودخواهی رفتم تا به خداشناسی رسیدم ، یعنی 3-7 سال تمام ، بیائید 40 شبه این راه را طی کنید- منم قرآن ناطق و تنها دانای قرآن."
 
وی به همه اعلام می نماید که در صورت قبول راه وی، به مدت 40 شب راه طولانی را پیموده و می توانید به عالم غیب و اسرار الهی شناخت پیدا نمایید. وی ادعا داشت که قرآن درشب قدر به صورت یک جا بر وی قابل فهم ودرک شده است!
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 17:9 :: نويسنده : مهدی پارسا

شیرین عبادی که سابقۀ دفاع از هم‌جنس بازان، بهائیان، منافقین، سلطنت‌طلبان و حتی صهیونیست ها را در کارنامه دارد، طی مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های حامی فتنه به نکتۀ جالبی در ارتباط با مهدی کروبی اشاره کرده است.
به گزارش شبکه ایران، عبادی در مصاحبه با سایت اتاق فکر لندن گفته است که "در مورد خانم رهنورد و خانم کروبی باید بگویم که شخصیت مستقل آن‌ها و دفاعی که از حقانیت همسران‌شان می‌کردند باعث دستگیری آن‌ها شد."
 
او در ادامه به نکتۀ جالبی اشاره کرده و می‌گوید: دیدیم که آخرین پیام آقای کروبی توسط همسرش ضبط و به بیرون ارسال شد.
 
البته سایت مذکور که از حصر فتنه‌گران با عنوان زندان نام برده،‌ توضیح نداده است که چگونه در بازداشتگاه مورد ادعای آنان، امکان فیلمبرداری و ارسال تصویر کروبی مهیا بوده است!
 
آقای کروبی در ماه های اخیر مصاحبه های متعددی با رسانه های بیگانه و ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داد که محور اکثر آنان تحریک آشوبگران به ایجاد ناآرامی بود.
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 17:0 :: نويسنده : مهدی پارسا

يك عضو جدا شده از فرقه رجوي در بخشي از افشاگري هايش تصريح كرد كه ۹۵ درصد از زنان پادگان اشرف طي ۲۵ سال گذشته در اماكن عمومي و تفريحي عراق به تنهايي قدم نزده اند.


 


به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور)، يكي از افراد جدا شده از گروهك منافقين با بيان اين مطلب افزود: ۷۰ درصد از زنان منافقين مجرد بوده و تاكنون ازدواج نكرده اند و در مجموع ۱۰ درصد از زنان سازمان كه متاهل بوده اند داراي فرزند هستند.

وي اظهار داشت: از سال ۱۳۶۴ به بعد بچه دار شدن در تشكيلات منافقين ممنوع شده اما حاملگي هاي ناخواسته نيز وجود داشت و در ۲۵ سال گذشته از اين مجموعه كمتر از يك درصد در عراق يا اروپا بچه دار شده اند و مابقي مربوط به قبل از سال ۱۳۶۴ شمسي است.

وي با بيان اينكه گرايش زنان به فعاليت هاي مدني و مطرح شدن در زير مجموعه فمينيسم، بازاري است كه در قرن حاضر به ناحق مورد سوءاستفاده سازمان ها و احزاب سياسي قرار مي گيرد، ادامه داد: زناني كه در پادگان اشرف يا در اورسوراواز بايگاني شده اند از هر نوع آزادي اجتماعي به دور هستند زيرا اين زنان در تشكيلات سازمان مجاهدين حق انتخاب همسر نداشتند و تا سال ۱۳۶۸ شمسي تشكيلات منافقين مشخص مي كرد كه كدام زن با كدام مرد ازدواج كند.
وي در ادامه گفت: از سال ۱۳۶۸ شمسي تاكنون حق ازدواج از زنان و مردان منافقين در عراق و ساير نقاط دنيا سلب شده و آنها حق زندگي خانوادگي و زناشويي ندارند ضمن اينكه فرزندان اين افراد از آنها جدا شده و در اروپا نگهداري مي شوند.

وي بيان داشت: ۲۰۰ دختر جواني كه گاها از آنها به عنوان صف مقدم تبليغات در عكس هاي پادگان اشرف استفاده مي شود، بين سال هاي ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ ميلادي از اروپا به پادگان اشرف اعزام شده اند و بايد گفت ۹۹ درصد آنان همان فرزندان شيرخوار و كودكي بودند كه از سال ۱۳۶۸ شمسي به زور از پدران و مادران خود جدا شده و به اروپا ارسال گرديدند.

اين عضو جدا شده از منافقين به فضاي خفقان و غيرانساني حاكم بر اردوگاه تشكيلات منافقين اشاره كرد و گفت: زنان سازمان مجاهدين همانند دختران و زنان در جامعه جهاني كه مي بايست از نعمت داشتن زندگي شخصي، عشق و عاطفه برخوردار باشند، نيستند و تشكيلات منافقين از آنان دختران و زناني جنگي و بي عاطفه توليد كرده است كه با ازدواج و قوانين زناشويي كه در تمامي جوامع بشري مرسوم است بيگانه اند ضمن اينكه تشكيلات منافقين حق هيچ نوع انتخابي براي زندگي شخصي خود ندارند و حق تحصيل و استفاده از دانش نوين جامعه بشري را نيز ندارند.

وي با بيان اينكه منافقين در اروپا با ژست هاي حقوق بشري تلاش مي كنند خود را جماعتي طرفدار حقوق بشر و حقوق زنان معرفي كنند، گفت: منافقين در خارج از عراق و به طور خاص در اروپا از مساوات و آزادي زنان حرف مي زنند، گروه ها و تشكل هاي بسيار زيادي به نام زنان ايجاد كرده و در گروه هاي حقوق بشري فعاليت مي كنند و به نام زنان و دفاع از آزادي زنان ايران، كنفرانس و سمپوزيوم برگزار مي كنند اما دريغ از آنكه خود ذره اي به آن اعتقاد و التزام عملي داشته باشند.
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 16:57 :: نويسنده : مهدی پارسا

با پایان یافتن آخرین مهلت هیئت موسس دانشگاه آزاد برای معرفی اعضای پیشنهادی هیات امنای دانشگاه آزاد، شورای عالی انقلاب فرهنگی خود اقدام به تعیین اعضای هیات امنای این دانشگاه کرده است.

شبکه ایران نوشت:

 شورای عالی انقلاب فرهنگی هفته جاری را به عنوان آخرین مهلت هیئت موسس دانشگاه آزاد برای معرفی اعضای پیشنهادی هیات امنای دانشگاه آزاد اعلام کرده بود اما دبیر هیئت موسس 8گانیا%8 آزات7ر داشت: البته نظرات اعضای شو%Dفته جاری جلسه‌ای ندارد.

حمید میرزاده علت تشکیل نشدن جلسه هیئت موسس دانشگاه آزاد را "مشغله آقای هاشمی رفسنجانی" عنوان کرد.

ناظران منتظر بودند که در جلسه این هفته هیئت موسس دانشگاه آزاد 3 عضو پیشنهادی هئیت موسس برای عضویت در هیات امنای دانشگاه آزاد معرفی شوند.

اما با پایان یافتن آخرین مهلت هیئت موسس دانشگاه آزاد، شورای عالی انقلاب فرهنگی خود اقدام به تعیین اعضای هیات امنای این دانشگاه کرده است.

منصور کبگانیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز با اشاره به زمان اعلام شده برای تعیین اعضای هیئت امنا دانشگاه آزاد به مهر گفت: این هفته آخرین فرصت برای ارائه پیشنهادات بود و اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات خود را درباره هیئت امنای دانشگاه آزاد ارائه کرده اند.

کبگانیان افزود: این هفته آخرین فرصت برای ارائه پیشنهادات بود اما هنوز زمان برگزاری جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی قطعی نشده است.

صلاح نیست که اسامی افراد اعلام شود

وی افزود: اطلاع دارم که بسیاری از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات خود را درباره اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد ارائه داده اند.

کبگانیان اظهار داشت: البته نظرات اعضای شورای برای تعیین اعضای هیئت امنا به هم نزدیک است اما صلاح نیست که اسامی افراد قبل از طرح در جلسه عنوان شود.

پیش از این مقرر شده بود سه شنبه هفته جاری جلسه فوق العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور بررسی اسامی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد برگزار شود.

وی هفته گذشته گفته بود که وی "در جلسه فوق العاده هفته آینده سه نفر از اعضای حقیقی و سه نفر از اعضای هیات موسس دانشگاه آزاد معرفی می‌شوند."

اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه سه شنبه 26 بهمن ماه این شورا که به ریاست محمود احمدی‌نژاد برگزار شد به اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی که از مدت‌ها قبل آغاز شده بود پایان داد.

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از جلسه 26 بهمن ماه این شورا از اصلاح ماده 1 بند 10 اساسنامه دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: هیئت موسس دانشگاه آزاد دو هفته فرصت خواهد داشت تا افراد پیشنهادی خود را برای هیئت امنا به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند و شورا در جلسات آتی خود نسبت به تایید نفرات معرفی شده اهتمام خواهد ورزید.

بر اساس بند 1 ماده 10 اساسنامه اصلاح شده دانشگاه آزاد اسلامی که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است ترکیب هیات امنای این دانشگاه به طور کامل مشخص شده و علاوه بر این سه عضو پیشنهادی شورایعالی انقلاب فرهنگی، سه نفر از اعضای هیات مؤسس دانشگاه آزاد که یکی از آن‌ها حتما باید روحانی باشد، نیز حضور خواهند داشت.

بر این اساس، مقرر شده تا 3 نفر از اعضای هیئت علمی تمام وقت دانشگاه‌ها در مرتبه دانشیاری و یا بالاتر که هیچگونه سمت مدیریتی و حکومتی از جمله عضویت در مجامع و شوراهای دولتی و حکومتی نداشته باشند، به ‌تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی با معرفی اعضای شورا به عضویت هیئت امنای دانشگاه آزاد درآیند.
 

سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 16:48 :: نويسنده : مهدی پارسا

تازه‌هاي وب و اينترنت؛
وزارت دارايي فرانسه در كنترل هكرها

خبرگزاري فارس: هكرها با نفوذ به 150 رايانه حساس در وزارت دارايي فرانسه تلاش كردند اطلاعات و اسناد مرتبط با رياست اين كشور در اجلاس گروه G20 در ماه فوريه را به سرقت ببرند.
 

 ه گزارش فارس به نقل از آي‎دي‏جي، گزارش هاي خبري منتشر شده نشان مي دهد كه هكرها در اين زمينه به موفقيت هايي دست يافته اند؛ هرچند ابعاد اين مسئله به علت نگراني هاي امنيتي افشا نشده است.
 كرها همچنين تلاش كرده اند به ديگر وزارتخانه هاي فرانسه هم دستبرد بزنند.
 ر حال حاضر آژانس امنيت ملي سيستم هاي اطلاعاتي فرانسه موسوم به ANSSI در حال انجام تحقيقات گسترده در اين زمينه است تا ابعاد و ميزان خسارات حاصل از اين حملات مشخص شود.
 ailloux Patrick رئيس اجرايي اين آژانس مي گويد اين اولين بار است كه نهادها و وزارت‏خانه‏هاي دولتي فرانسه با چنين شدت و گستردگي مورد حملات هكري و سايبري قرار مي گيرند.
 ه نظر مي رسد اين حملات از دسامبر سال 2010 آغاز شده باشند و براي فريب كاربران و نفوذ به رايانه هاي آنان از شيوه قديمي ارسال اي‏ميل با ضمائم آلوده استفاده شده باشد.
اين ضمائم حاوي تروجان‏هاي خطرناكي بوده اند. با توجه به وسعت و شدت حملات برخي كارشناسان معتقدند احتمالا دولت ها يا سازمان هاي جاسوسي در اين زمينه دخالت كرده اند.
 

شنبه 14 اسفند 1389برچسب:, :: 1:19 :: نويسنده : مهدی پارسا

وی معمولا با استفاده از این خودرو برای دسترسی به مناطق نزدیک به منزل خود در منطقه العزیزیه شهر طرابلس استفاده می کند.

شنبه 14 اسفند 1389برچسب:, :: 1:16 :: نويسنده : مهدی پارسا

نمايش فيلم‌هاي جشنواره توسط انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس؛
«خاك و آتش»؛ فيلمي سراسر غرور و غيرت



خبرگزاري فارس: اين روزها تماشاي بازي «فريبرز عرب‌نيا» آن‌قدر جذاب هست كه هر مخاطبي را كيفور كند. حال تفاوتي نمي‌‌كند كه عرب‌نيا در نقش «مختار» عرب و شيعه‌مذهب در سريال مختارنامه حاضر شود و يا «جيند» بلوچ و سنّي‌مذهب در فيلم سينمايي خاك و آتش.

 



ادامه مطلب ...

 
دبير ستاد هدفمندي يارانه‌ها در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
واريز سومين مرحله يارانه نقدي خانوارها بدون كاهش در اواخر فروردين



خبرگزاري فارس: معاون وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: سومين مرحله يارانه نقدي اواخر فروردين ماه براي ارديبهشت پرداخت مي‌شود و رقم آن كاهش نخواهد داشت.

محمدرضا فرزين در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در خصوص اعتبار هدفمندي يارانه‌ها در لايحه بودجه سال آينده اظهار داشت: اعتبار هدفمندي يارانه‌‌ها در لايحه بودجه سال آينده 62 هزار ميليارد تومان است كه 6 هزار ميليارد تومان آن متعلق به دولت و 56 هزار ميليارد تومان متعلق به سازمان هدفمندي يارانه‌هاست.
وي در خصوص برخي شبهات مبني بر كاهش سهم دولت و توليد از درآمد ناشي از اصلاح قيمتها و افزايش اعتبار يارانه نقدي خانوارها گفت: هنوز مباحث مربوط به هدفمندي يارانه‌ها در كميسيون تلفيق بودجه به نتيجه نرسيده است و براي هر اظهار نظري بايد منتظر به نتيجه رسيدن مباحث دولت و مجلس در تلفيق ماند.
فرزين در عين حال شايعات مطرح درباره عدم واريز و يا كاهش رقم يارانه نقدي در سال آينده را رد كرد و گفت: سومين مرحله پرداخت يارانه‌هاي نقدي خانوارها اواخر فروردين ماه و براي ارديبهشت انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادي فارس خانوارهايي كه تا كنون براي دريافت يارانه نقدي موفق به اعلام شماره حساب نشده‌اند، از 20 اسفندماه مي‌توانند در سايت ‌Refahi.ir شماره حساب خود را اعلام و از سومين مرحله پرداخت يارانه نقدي مشمول دريافت يارانه نقدي شوند.

جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 13:7 :: نويسنده : مهدی پارسا

با نهایی شدن سناریوی اختصاص سهمیه بنزین نوروزی، فروردین ماه امسال در مجموع 110 لیتر بنزین ویژه حمایتی نوروزی و سهمیه ماهانه به کارتهای خالی سوخت خودروها واریز خواهد شد.

به گزارش مهر، گزارشهای رسمی وزارت نفت از به پایان رسیدن سهمیه بنزین نیمه یارانه ای (بنزین 100 تومانی)...

براي مشاهده متن بروي ادامه مطلب كليك كنيد

 



ادامه مطلب ...
جمعه 13 اسفند 1389برچسب:, :: 12:52 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدون شرح !!

براي مشاهده تمامي عكسها بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 2:16 :: نويسنده : مهدی پارسا

 

ارسال نامه اعتراضي كميته ملي المپيك ايران به IOC با واكنش عجولانه رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي روبرو شد.


 


ايسنا: اگرچه كميته ملي المپيك ايران تنها با ارسال نامه‌اي به كميته بين‌المللي المپيك مراتب اعتراض ايران را به طراحي لوگوي المپيك لندن اعلام كرده اما رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي با واكنشي عجولانه اعلام كردند، ايران گفته در صورت تغيير نكردن لوگوي اين بازيها، المپيك 2012 را تحريم مي‌كند.

اين در حالي است در خبري كه مورد استناد اين رسانه‌ها قرار گرفته هيچ جا از تحريم بازيها صحبت نشده و تنها ايران اعتراضش را به طراحان اين لوگو اعلام كرده است. با اين حال يكي از مقامات كميته بين‌المللي المپيك با رد وجود ارتباط بين لوگوي بازيها با علائم فراماسون گفت: "لوگوي المپيك 2012 تنها عدد 2012 را نشان مي‌دهد و چيز ديگري نيست."

يك سخنگوي كميته برگزاري بازيهاي المپيك تابستاني لندن هم در اين رابطه گفت: "اين لوگو در سال 2007 و پس از آزمايش و مشاوره طراحي شد. ما شگفت زده شده‌ايم كه چطور با گذشت اين زمان تازه چنين شكايتي مطرح شده است."
 

ارسال نامه اعتراضي كميته ملي المپيك ايران به IOC با واكنش عجولانه رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي روبرو شد.


 


ايسنا: اگرچه كميته ملي المپيك ايران تنها با ارسال نامه‌اي به كميته بين‌المللي المپيك مراتب اعتراض ايران را به طراحي لوگوي المپيك لندن اعلام كرده اما رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي با واكنشي عجولانه اعلام كردند، ايران گفته در صورت تغيير نكردن لوگوي اين بازيها، المپيك 2012 را تحريم مي‌كند.

اين در حالي است در خبري كه مورد استناد اين رسانه‌ها قرار گرفته هيچ جا از تحريم بازيها صحبت نشده و تنها ايران اعتراضش را به طراحان اين لوگو اعلام كرده است. با اين حال يكي از مقامات كميته بين‌المللي المپيك با رد وجود ارتباط بين لوگوي بازيها با علائم فراماسون گفت: "لوگوي المپيك 2012 تنها عدد 2012 را نشان مي‌دهد و چيز ديگري نيست."

يك سخنگوي كميته برگزاري بازيهاي المپيك تابستاني لندن هم در اين رابطه گفت: "اين لوگو در سال 2007 و پس از آزمايش و مشاوره طراحي شد. ما شگفت زده شده‌ايم كه چطور با گذشت اين زمان تازه چنين شكايتي مطرح شده است."
 

ارسال نامه اعتراضي كميته ملي المپيك ايران به IOC با واكنش عجولانه رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي روبرو شد.


 


ايسنا: اگرچه كميته ملي المپيك ايران تنها با ارسال نامه‌اي به كميته بين‌المللي المپيك مراتب اعتراض ايران را به طراحي لوگوي المپيك لندن اعلام كرده اما رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي با واكنشي عجولانه اعلام كردند، ايران گفته در صورت تغيير نكردن لوگوي اين بازيها، المپيك 2012 را تحريم مي‌كند.

اين در حالي است در خبري كه مورد استناد اين رسانه‌ها قرار گرفته هيچ جا از تحريم بازيها صحبت نشده و تنها ايران اعتراضش را به طراحان اين لوگو اعلام كرده است. با اين حال يكي از مقامات كميته بين‌المللي المپيك با رد وجود ارتباط بين لوگوي بازيها با علائم فراماسون گفت: "لوگوي المپيك 2012 تنها عدد 2012 را نشان مي‌دهد و چيز ديگري نيست."

يك سخنگوي كميته برگزاري بازيهاي المپيك تابستاني لندن هم در اين رابطه گفت: "اين لوگو در سال 2007 و پس از آزمايش و مشاوره طراحي شد. ما شگفت زده شده‌ايم كه چطور با گذشت اين زمان تازه چنين شكايتي مطرح شده است."
 

چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 2:10 :: نويسنده : مهدی پارسا

12 اسفند در تهران؛
يادواره 3000 شهيد اطلاعات سپاه برگزار مي‌شود

 

خبرگزاري فارس: دبير يادواره شهداي جامعه اطلاعاتي سپاه گفت: نخستين يادواره 3 هزار شهيد اطلاعات، پنجشنبه 12 اسفند با حضور جمعي از مسئولان لشگري، فرماندهان و اعضاي قرارگاه‌هاي اطلاعاتي و خانواده معظم شهدا و ايثارگران برگزار مي‌شود.


 

  ردار محمدمهدي حسيني؛ دبير يادواره شهداي جامعه اطلاعاتي سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: اين يادواره با هدف الگوسازي نسل جوان اطلاعات و تجليل از انگيزه‌هاي الهي سربازان گمنام امام زمان (عج)، معرفي ابتكارات و خلاقيت‌هاي شهداي اطلاعاتي در عرصه‌ اطلاعاتي و جمع‌آوري و ساماندهي آثار به جا مانده از شهداي اطلاعات برگزار مي‌شود.
 ي افزود: به منظور برپايي نخستين يادواره 3 هزار شهيد اطلاعات عمليات، در بهمن‌ماه سال 88 مقدمات برپايي يادواره انجام و برگزاري آن در برنامه‌هاي سال 89 سازمان بسيج قرار گرفت.
 سيني بيان داشت: از ابتداي سال 89 با تعيين برنامه‌هاي مشخص، شناسايي و تكميل پرونده و فرم‌هاي مورد نياز بيش از 3 هزار نفر از شهداي اطلاعات در سطح كشور توسط گروه‌هاي تحقيق استاني انجام شد.

 شهيد «حسن باقري» و شهيد «سيد كاظم كاظمي» شهداي شاخص اطلاعات

 بير يادواره 3 هزار شهيد جامعه اطلاعاتي سپاه گفت: از ميان شهداي شناسايي شده اطلاعات، 171 نفر كه مسئوليت اطلاعات را در دو حوزه اطلاعات عمليات و امنيت داخلي و خارجي برعهده داشتند، به عنوان «شهداي اسوه اطلاعات» تعيين شدند.
 ي افزود: بر اين اساس، شهيد «حسن باقري» و شهيد «سيدكاظم كاظمي» به عنوان شهداي شاخص اطلاعات معرفي شدند.

 توليد 42 عنوان كتاب و 16 مستند كوتاه با موضوع شهداي اطلاعات عمليات

 ردار حسيني با اشاره به ساير اقدامات ستاد بزرگداشت شهداي اطلاعات عمليات خاطرنشان كرد: با كمك گروهي از محققين، جمع‌آوري اسناد و مدارك شهداي اسوه اطلاعات صورت گرفت تا بر اين اساس، زمينه توليد نرم‌افزار شهداي اطلاعات و سرگذشت پژوهي شهداي منتخب فراهم شود.
 ي، سرگذشت پژوهي را يكي از شيوه‌هاي مؤثر به منظور معرفي شهداي اطلاعات عمليات خواند و افزود: با اين شيوه مي‌توان ياد شهيدان را از منظر سيره و منش زندگي تبيين كرد و علاوه بر اين براي نسل جوان آينده اطلاعات الگو سازي مفيدي صورت ‌گيرد.
 بير يادواره 3 هزار شهيد جامعه اطلاعاتي سپاه اضافه كرد: در اين زمينه گروه محققين از شيوه مصاحبه، پرسشنامه و بررسي‌هاي ميداني و اسنادي استفاده كرده‌اند؛ همچنين بيش از هزار ساعت مصاحبه با خانواده، دوستان و همرزمان 70 اسوه شهيد اطلاعاتي صورت گرفته كه توسط گروه‌هاي متعددي پياده‌، آماده‌سازي و ويراستاري شده است.
 ردار حسيني از نگارش و تدوين 42 عنوان كتاب با موضوع شهداي اطلاعات و امنيت خبر داد و گفت: اكنون 5 عنوان از اين كتاب‌ها منتشر شده كه در قالب بسته‌هاي فرهنگي ارائه خواهد شد. همچنين مراحل آماده‌سازي و انتشار ساير كتاب‌ها نيز تا 50 درصد رشد داشته و به زودي به چاپ مي‌رسد.
 ي عنوان كرد: تهيه و تدوين 16 مستند كوتاه تلويزيوني از شهداي اطلاعات به همت گروه روايت فتح و توليد فيلم كوتاه با موضوع معرفي نقش اطلاعات عمليات در كشف و شناسايي كودتاي نوژه از جمله مهمترين اقدامات ستاد يادواره شهداي اطلاعات عمليات است كه در بازه زماني مشخصي از رسانه ملي پخش خواهد شد.
سردار حسيني اظهار داشت: يادواره «چشمان آسماني انقلاب اسلامي»، گامي براي پاسداشت شهداي گمنامي است كه در سه دهه گذشته علي‌رغم تلاشي كه از جان مايه گذاشتند و اشراف اطلاعاتي را رقم زده‌اند تا امروز به لحاظ ماهيت فعاليت اطلاعاتي نقش و ياد آنها قابل ارائه نبوده است.

 

 

 وصيت‌نامه سردار شهيد «كاظم نجفي رستگار»؛
دوست دارم با بدني پاره پاره به ديدار سيدالشهدا (ع) بروم

خبرگزاري فارس: در وصيت‌نامه سردار شهيد نجفي رستگار آمده است: اميدوارم خداوند، رحمت خود را نصيب بنده گناهكار خود بفرمايد و مرا به آرزوي قلبي خود يعني شهادت في سبيل‌الله برساند و آرزوي ديگرم اين است كه دوست دارم با بدني پاره پاره به ديدار الله و ائمه معصومين به خصوص سيدالشهدا (ع) بروم.
 

  

  ه گزارش خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا»، سردار شهيد «كاظم نجفي رستگار» فرمانده دلاور لشگر 10 سيدالشهدا (ع) است كه از عضويت در گروه جنگ‌هاي نامنظم شهيد چمران، مسئول واحد فرهنگي (پادگان توحيد) و شركت در عمليات «بيت المقدس» با مسئوليت فرمانده گردان لشكر حضرت رسول (ص) گرفته تا حضور در لبنان به همراه حاج احمد متوسليان و فرماندهي تيپ 10 سيدالشهدا (ع) در كارنامه اين فرمانده دلير دفاع مقدس به چشم مي‌خورد.
 يكر پاك شهيد كاظم نجفي رستگار ، كه در سال 63 در عمليات بدر شربت شهادت نوشيد، پس از 13 سال در منطقه هورالهويزه تفحص و به تهران منتقل شد.
 زار اين سردار مخلص، در قطعه 24 بهشت زهراي تهران (قطعه: 24 رديف: 74 شماره: 23 پايين مزار شهيد بروجردي) به خاك سپرده شده است.
 ر وصيت‌نامه اين شهيد والامقام آمده است:

 سم ‌الله ‌الرحمن الرحيم
 نا لله و انا اليه راجعون

 تايش خداي عزوجل را كه مرا از امت محمد ( ص ) و شيعه علي ( ع ) قرار داد و سپاس خداي را كه با آوردن حق از ظلمت به روشنايي و از طاغوت نجاتم داد و مرا از كوچكترين خدمتگزاران به اسلام و انقلاب اسلامي قرار داد.
 ميدوارم كه خداوند متعال رحمت خود را نصيب بنده گناهكار خود بفرمايد و مرا به آرزوي قلبي خود يعني شهادت في سبيل‌الله برساند كه تنها راه نجات خود ميدانم و آرزوي ديگرم اين است كه اگر خداوند شهادت را نصيب بنده گناهكار خود كرد دوست دارم با بدني پاره پاره به ديدار الله و ائمه معصومين بخصوص سيدالشهدا ( ع ) بروم.
 ن راهم را آگاهانه انتخاب كردم و اگر وقتم را شبانه روز در اختيار اين انقلاب گذاشتم چون خود را بدهكار انقلاب و اسلام مي‌دانم و انقلاب اسلامي گردن بنده حق زيادي داشت كه اميدوارم توانسته باشم جزو كوچكي از آن را انجام داده باشم و مورد رضايت خداوند بوده باشد.
 در و مادر و همسر و برادران و خواهران و آشنايانم مرا ببخشند و حلالم كنند و اگر نتوانستم حقي كه بر گردن من داشتند ادا كنم، عذر مي‌خواهم براي پدر و مادر و خواهران و برادرانم از خداوند طلب صبر مي‌نمايم و اميدوارم تقوا را پيشه خود قرار دهند.
 ز همسرم عذر مي‌خواهم كه نتوانستم حقش را ادا كنم و چه بسا او را اذيت فراوان كردم و از خداوند طلب اجر و رحمت براي او مي‌كنم كه در مدت زندگي صبر زياد به خاطر خداوند انجام داد و رنج‌هاي فراوان كشيد.
 ز تمام اقوام و آشنايان و دوستان طلب حلاليت و التماس دعا دارم؛ به علت وضعيت جنگ مدت سه سال كه در جبهه بودم، نتوانستم امر واجب خدا يعني روزه را انجام بدهم. همچنين در رابطه با خريد خانه به مبلغ 223 هزار تومان از علي تاجيك و 65 هزار تومان از حسين كاوكدو و 10 هزار تومان از حاج محمد علي دولابي قرض كردم و مبلغ 30 هزار تومان از همسرم كه خانه براي همسرم است و موتورم را براي جبهه در نظر گرفتم.
 السلام
 اظم نجفي رستگار
 اعت 9 شب مورخ 3 اسفند 1362
شرق بصره (جفير)

 

چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 2:7 :: نويسنده : مهدی پارسا

با تشديد تنش‌ها در خاورميانه عربي روي داد:
 قوط 7 درصدي شاخص بورس عربستان طي يك روز

خبرگزاري فارس: به دنبال تشديد نگراني ها از گسترش بحران سياسي خاورميانه عربي به عربستان شاخص سهام بورس اين كشور با افت چشمگير 7 درصدي روبرو شد .
 

  به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از بلومبرگ شاخص سهام بورس عربستان با 7.73 درصد كاهش در روز سه شنبه به كمتر از 5482 واحد رسيد .
 رخي از تحليلگران و منابع آگاه از تصميم احتمالي مقامهاي بورس رياض براي تعطيلي احتمالي بورس اين كشور خبر مي دهند . به اعتقاد كارشناسان اقتصادي كاهش 7 درصدي شاخص سهام در يك روز زيان و ضرر بزرگي به سهامداران و شركتهاي حاضر در بورس عربستان وارد كرده است .
 شديد تنشهاي سياسي در ليبي، بحرين و عمان تاثير منفي زيادي بر بورس عربستان داشته است . كاهش توليد نفت ليبي همچنين تاثير منفي زيادي بر بازار جهاني نفت داشته است .
هيثم عربي كارشناس ارشد موسسه تحقيقاتي گلف منا اينوستمنت تاكيد كرد بي شك علت اصلي كاهش شاخص سهام در بورس عربستان عوامل سياسي است . نيروهاي عرضه و تقاضا هيچ تاثيري در كاهش شاخص سهام بورس كشورهاي عربي نداشته است .
 

 خبرگزاري فارس: عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: فردي كه رياست مجلس خبرگان رهبري را عهده‌دار مي‌شود بايد از مقبوليت عمومي در مجموعه خبرگان و در ميان مردم برخوردار باشد.

   آيت الله شيخ حسن ممدوحي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرمانشاه اظهار داشت: آيت الله مهدوي كني مقبوليت همه جانبه و صلاحيت لازم را براي رياست مجلس خبرگان رهبري دارد.
 ي افزود: نظر بيشتر اعضاي مجلس خبرگان رهبري درباره آيت الله مهدوي كني نظري مثبت است و اين مسئله حاكي از شايستگي قابل توجه ايشان است.
 يت الله ممدوحي تاكيد كرد: آيت الله مهدوي كني از چهره‌هاي برجسته انقلاب اسلامي و نظام است كه خدمات فراواني در طول دوران قبل و بعد از انقلاب انجام داده و مسئوليت‌هاي مختلفي را براي اسلام بر عهده داشته و در حال حاضر بهترين گزينه رياست مجلس خبرگان است.
نماينده مردم كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري افزود: ايشان در كل نظام و بين روحانيون و بزرگان از مقبوليت و ويژگي‌هاي خاصي برخوردار هستند و اين حجم مقبوليت شرايط را براي حضور ايشان به عنوان رياست مجلس خبرگان رهبري فراهم كرده است.

 

چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 1:55 :: نويسنده : مهدی پارسا

براي ديدن متن كامل به ادامه مطلب مراجعه كنيد

مشاغل عجیب و غریب دنیا كم نیستند. اما در میان همان مشاغل عجیب درخارج هم باید به چند مورد اشاره‌ای ویژه داشته باشیم كه اصولا روی تركیب «عجیب و غریب» را سفید كرده‌اند. آنچه در پی می‌آید نگاهی است به همین مشاغل.


محافظ پل‌های متحرک

فردی که باید هر شش ماه یک بار به طور رسمی پل‌های متحرک را بالا و پایین ببرد و مطمئن شود که آنها معیوب نیستند.

براي ديدن بقيه مطالب و عكسها بروي ادامه مطلب كليك كنيد

چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 1:55 :: نويسنده : مهدی پارسا

براي ديدن بقيه عكسها برروي ادامه مطلب كليك كنيد

چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 1:55 :: نويسنده : مهدی پارسا

براي ديدن بقيه عكسها بروي ادامه مطلب كليك كنيد

چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 1:55 :: نويسنده : مهدی پارسا
به گزارش ایربا، در جریان جلسه بررسی رای عدم اعتماد پارلمان به دولت رومانی هنگامیکه نخست وزیر این کشور پشت تریبون قرار گرفت تا از عملکرد دولت دفاع کند، آدریان سوبارو ۴۰ ساله، یکی از مهندسان تلویزیون دولتی TVR در اعتراض به دولت، خود را از ارتفاع ۷ متری به میان جلسه نمایندگان پرتاب کرد.

وی هنگام پرت کردن خود خطاب به نخست‌وزیر فریاد زد: « تو حقوق فرزندان ما را نابود کردی. آزادی و عدالت.»

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، نخست وزیر رومانی که از این اتفاق شوکه شده بود به خبرنگاران گفت: در دوره دشواری قرار داریم و همه ما باید این دوره را با همبستگی و شفافیت، معقولانه و متعادل پشت سربگذاریم. راه حل مشکلات پیش رو، آن چیزی نیست که امروز در پارلمان شاهد بودیم.

دولت رومانی که گرفتار بحران اقتصادی است به تازگی ضمن افزایش مالیات بر ارزش افزوده کالاها، حقوق کارمندان و کارگران بخش دولتی را به میزان یک چهارم کاسته است.

تلویزیون دولتی رومانی اعلام کرده است که اقدام سوبارو، ارتباطی با شرایط کاری وی در این تلویزیون نداشته است. 


چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 1:55 :: نويسنده : مهدی پارسا
سال گذشته با سفر سانگ ایل گوك به ایران, مهناز افشار و رضا رشیدپور با این بازیگر مصاحبه ای داشتند

چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 1:55 :: نويسنده : مهدی پارسا
تا حالا ملوان ذبل واقعي رو ديدي؟!!

براي ديدن بقيه عكسها به ادامه مطلب مراجعه كنيد

1.معدن میر یا معدن میرنی كه یك معدن روباز الماس واقع در شهر میرنی،سیبری شرقی روسیه می باشد.

براي ديدن بقيه عكسها به ادامه مطلب مراجعه كنيد

 

 

 

 

چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 1:55 :: نويسنده : مهدی پارسا

منوتوآغوشت بگیرخدا میخام بخوابم

آخه توتنها کسی بودی که دادی جوابم

منو تو آغوشت بگیر میخام برات بخونم

روی زمین چقدربده میخام پیشت بمونم

کی گفته بایدبشکنم تادستمو بگیری؟!!

خسته شدم از عمری غربتو غم و اسیری

کی گفته باید گریه ی شبامو در بیاری ؟!!

تالحظه ای وقت شریفتو واسم بزاری

توی آغوش تو آرامش محضه

منوباخودت ببر حتی یه لحظه

بغلم کن منوبردار ببرم دور

ببرم از این زمین سردوناجور!

وقتی باید برای رهاشدن یه بی فروغ بود

واسه آرامش نسبی کلی حرفای دروغ گفت

توی دنیاهرچیزی قیمتی داره حتی وجدان

اینارو هیچ جا ندیدم نه تو انجیل نه توقرآن

وقتی دنیا همه حرف پوچ و مفته

صدای هق هق تو پس کی شنوفته؟

توکه میگی پیشمی تالحظه ی مرگ

اینکه میگن میشکنی! رنجم میدی! بگو کی گفته؟!!

توی آغوش تو دیگه تنها نیستم

هرنفس اسیردست غمها نیستم

دیگه عاشقانه تر از عاشقانم

واسه موندن دیگه با بها بهانم

توی آغوش تو از درد خبری نیست

از دروغ و حرفای زرد اثری نیست 

نمیبینی کسی از هراس نونش

جلو حرف ناصواب بنده زبونش

توی آغوش تو آرامش محضه!!!

چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 1:53 :: نويسنده : مهدی پارسا
عکسهای خنده دار از شکار لحظه ها

پیوندهای روزانه